PROMOCJE
Ortofon Concorde MkII MIX [TWIN]
Cena: 769 zł
Min. cena 30 dni przed prom: 769 zł
Aktualna cena promocyjna: 699 zł
Min. cena 30 dni przed prom: 769 zł
Aktualna cena promocyjna: 699 zł
Studio
Behringer 2600 Blue Marvin
Behringer 2600 semi-modularny analogowy syntezator w edycji specjalnej z 3 VCO i wielomodowym VCF w formacie 8U do montażu w racku.
Lata siedemdziesiąte to czas, kiedy syntezatory stawały się coraz lepsze, ponieważ coraz więcej muzyków wykorzystywało ten instrument i tworzyło muzykę, której nikt wcześniej nie słyszał. Wcześniejsze syntezatory były masywnymi i wyrafinowanymi urządzeniami, które kosztowały tysiące dolarów, ale w 1971 roku Alan R. Pearlman i Dennis Colin starali się stworzyć bardziej przenośną wersję swojego masywnego syntezatora modułowego ARP 2500, którą można by używać w warunkach koncertowych i która byłaby przystępna cenowo. Z tej koncepcji wyszedł semi-modularny syntezator ARP 2600, który stał się natychmiastowym hitem i został bardzo ciepło przyjęty przez wielu renomowanych muzyków, w tym Edgara Wintera, Pete'a Townshenda, Herbiego Hancocka i Jean-Michela Jarre'a.
Niezwykle przystępnym cenowo i wyposażonym w jeszcze większa ilość funkcji, hołdem dla tego kultowego syntezatora jest właśnie Behringer 2600. Wyczaruj praktycznie każdy dźwięk, jaki można sobie wyobrazić z niesamowitą finezją i łatwością. W pełni analogowa ścieżka sygnału oparta jest na autentycznym obwodzie ARP 2600 z lat 70. z parowanymi tranzystorami i tranzystorami JFET. Posiadanie 2600 jest jak posiadanie kawałka historii, który pozwala na odtworzenie ponadczasowych klasyków lub ukształtowanie własnej muzycznej ścieżki.
Dane:
- niesamowity syntezator analogowy z potrójną konstrukcją VCO pozwala na tworzenie niesamowicie tłustych brzmień,
- autentyczne odwzorowanie oryginalnych układów „2600” z parowanymi tranzystorami i tranzystorami JFET,
- architektura semi-modularna nie wymaga patchowania w celu uzyskania natychmiastowych efektów,
- 3 VCO, każdy z trybem LFO, wejściami FM i wyjściami Z różnymi kształtami fali dla ogromnej palety możliwości tonalnych,
- wielomodowy VCF z dedykowanym wyjściem filtra dolnoprzepustowego z dodatkowym przełączanym wyjściem high / notch,
- niesamowita gama modułów, w tym modulator pierścieniowy, procesor opóźnienia, sample & hold, wyzwalacz Schmitta i śledzenie obwiedni,
- generatory obwiedni ADSR i AR z przełączanym time factor,
- realistyczny cyfrowy pogłos sprężynowy dla inspirujących efektów dźwiękowych,
- generator szumów z płynną zmianą „koloru”,
- 2 dedykowane LFO z wyjściami impulsowymi i sinusoidalnymi,
- opcja przełączanego filtra końcowego (PFD) / falownika w procesorze napięciowym,
- wejście różnicowe (+/-) VCA z liniowymi i wykładniczymi wejściami sterującymi,
- dodatkowe funkcje obejmują tłumik, mikser, falownik, ogranicznik prędkości narastania i 4-drożny multiplexer dla kreatywnej elastyczności patchowania,
- zewnętrzne wejście audio do przetwarzania zewnętrznych źródeł dźwięku,
- 58 suwaków i 15 przycisków zapewnia bezpośredni dostęp do wszystkich parametrów w czasie rzeczywistym
- 83 Wejścia / wyjścia do patchowania dla maksymalnej elastyczności konfiguracji,
- wyjście słuchawkowe wysokiej mocy z kontrolą poziomu
- kompleksowa implementacja MIDI z wyborem kanału MIDI i priorytetu głosu.
Lata siedemdziesiąte to czas, kiedy syntezatory stawały się coraz lepsze, ponieważ coraz więcej muzyków wykorzystywało ten instrument i tworzyło muzykę, której nikt wcześniej nie słyszał. Wcześniejsze syntezatory były masywnymi i wyrafinowanymi urządzeniami, które kosztowały tysiące dolarów, ale w 1971 roku Alan R. Pearlman i Dennis Colin starali się stworzyć bardziej przenośną wersję swojego masywnego syntezatora modułowego ARP 2500, którą można by używać w warunkach koncertowych i która byłaby przystępna cenowo. Z tej koncepcji wyszedł semi-modularny syntezator ARP 2600, który stał się natychmiastowym hitem i został bardzo ciepło przyjęty przez wielu renomowanych muzyków, w tym Edgara Wintera, Pete'a Townshenda, Herbiego Hancocka i Jean-Michela Jarre'a.
Niezwykle przystępnym cenowo i wyposażonym w jeszcze większa ilość funkcji, hołdem dla tego kultowego syntezatora jest właśnie Behringer 2600. Wyczaruj praktycznie każdy dźwięk, jaki można sobie wyobrazić z niesamowitą finezją i łatwością. W pełni analogowa ścieżka sygnału oparta jest na autentycznym obwodzie ARP 2600 z lat 70. z parowanymi tranzystorami i tranzystorami JFET. Posiadanie 2600 jest jak posiadanie kawałka historii, który pozwala na odtworzenie ponadczasowych klasyków lub ukształtowanie własnej muzycznej ścieżki.
Dane:
- niesamowity syntezator analogowy z potrójną konstrukcją VCO pozwala na tworzenie niesamowicie tłustych brzmień,
- autentyczne odwzorowanie oryginalnych układów „2600” z parowanymi tranzystorami i tranzystorami JFET,
- architektura semi-modularna nie wymaga patchowania w celu uzyskania natychmiastowych efektów,
- 3 VCO, każdy z trybem LFO, wejściami FM i wyjściami Z różnymi kształtami fali dla ogromnej palety możliwości tonalnych,
- wielomodowy VCF z dedykowanym wyjściem filtra dolnoprzepustowego z dodatkowym przełączanym wyjściem high / notch,
- niesamowita gama modułów, w tym modulator pierścieniowy, procesor opóźnienia, sample & hold, wyzwalacz Schmitta i śledzenie obwiedni,
- generatory obwiedni ADSR i AR z przełączanym time factor,
- realistyczny cyfrowy pogłos sprężynowy dla inspirujących efektów dźwiękowych,
- generator szumów z płynną zmianą „koloru”,
- 2 dedykowane LFO z wyjściami impulsowymi i sinusoidalnymi,
- opcja przełączanego filtra końcowego (PFD) / falownika w procesorze napięciowym,
- wejście różnicowe (+/-) VCA z liniowymi i wykładniczymi wejściami sterującymi,
- dodatkowe funkcje obejmują tłumik, mikser, falownik, ogranicznik prędkości narastania i 4-drożny multiplexer dla kreatywnej elastyczności patchowania,
- zewnętrzne wejście audio do przetwarzania zewnętrznych źródeł dźwięku,
- 58 suwaków i 15 przycisków zapewnia bezpośredni dostęp do wszystkich parametrów w czasie rzeczywistym
- 83 Wejścia / wyjścia do patchowania dla maksymalnej elastyczności konfiguracji,
- wyjście słuchawkowe wysokiej mocy z kontrolą poziomu
- kompleksowa implementacja MIDI z wyborem kanału MIDI i priorytetu głosu.
Zobacz również