Informacje dodatkowe:
W przypadku napraw gwarancyjnych klient nie ponosi jakichkolwiek kosztów związanych z usługą serwisu, łącznie z kosztami transportu. Kontakt telefoniczny z działem serwisu pod numerem +48 71 346 07 65 wew. 23.
Zgłoszenie serwisowe należy dokonać na adres e-mail podając następujące informacje:
W przypadku napraw gwarancyjnych klient nie ponosi jakichkolwiek kosztów związanych z usługą serwisu, łącznie z kosztami transportu. Kontakt telefoniczny z działem serwisu pod numerem +48 71 346 07 65 wew. 23.
Zgłoszenie serwisowe należy dokonać na adres e-mail podając następujące informacje:
- imię i nazwisko osoby zgłaszającej usterkę,
- numer telefonu oraz adres e-mail do kontaktu,
- nazwę producenta, nazwę modelu i nr seryjny reklamowanego produktu,
- numer dowodu zakupu / datę zakupu,
- opis usterki + ewentualnie zdjęcia (całkowita wielkość załączników nie może przekroczyć 3 MB),
- adres miejsca odbioru urządzenia z proponowaną datą odbioru,
- adres odesłania urządzenia z serwisu.